lørdag 14. april 2012

Første damekjole!

Mamman min er en heldig dame som fikk denne av meg! Den satt som et skudd og hun forelsket seg helt i den og i stoffet. Jeg har brukt noe som heter sommerfrotte. Det er frotteaktig på fremsiden, som du kan se på bildet, mens innsiden er glatt. Den er veldig lett og myk, og utrolig deilig å ha på. Jeg har applikert blomster i bomullsstoff og de har fått stilk av kroklisser, og en fin knapp i midten fra knappelagret mitt. Jeg har brukt det samme bomullsstoffet som kantbånd i halsen. Veldig fornøyd i forhold til at dette er den første damekjolen jeg syr! Nå kan jeg begynne på de andre kjolene jeg har på vent :)




Størrelse: mamma, hehe ;-)
Mønster: fra en venninne
Stoffer: Khaki sommerfrotte fra Kreativ

SOLGT



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online