søndag 3. juni 2012

Ny pysjamas eller lekedress

Et nytt todelt sett. Pysjamas eller lekedress? Begge deler vil jeg tro. Jeg har brukt samme mønsteret som flodhestene på genseren, bortsett fra at jeg la den opp litt ekstra rundt midjen. Den med flodhestene ble litt lang syns jeg. Dessuten valgte jeg å kante halsen og lage en "bodyåpning" med knapp. Da er jeg helt sikker på at den går over hodet, også blir den litt finere, litt mer genser syns jeg. 

Tightsen ble et nytt mønster. Dette er et helt vanlig tights-mønster og er unisex. Jeg tror jeg likte dette bedre enn det med flodhestene. Ble også litt mindre pysjamas-aktig kanskje?

Herlig grønn jersey med løver og aper fra JNY. Myk, god og stretchy!





Størrelse 98
Stoffer: grønn jersey fra JNY. Ensfarget brun også derifra.
Eget mønster
EGET BRUK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online