torsdag 28. juni 2012

Singlett og shorts med fly

Samme bestiller av dette settet også som med feene. Dette er størrelse 98/104. Jeg fikk nettopp denne interlocken med fly-mønster fra Stof2000 i Danmark, og den var helt herlig! Passet veldig godt som singlett syns jeg. Valgte ensfarget mørk shorts, som er lurt til småttinger, kantet med samme farge som singletten. På singletten har jeg lagt opp med trenåls-coversøm. I tillegg har jeg også pyntet med KAM knapper i hals og på shorts, med hvite stjerner denne gang. Jeg likte virkelig den "looken" og tror det blir min nye "stil" fremover. Legg merke til at det faktisk er fire farger på flyene, mørkeblå, grønn, blå og turkis! Så det ikke før jeg skulle matche kantebåndsfarge.




Stoffer fra Stof2000
KAM knapper fra Kamsnaps.com
Eget mønster
Størrelse 98/104
SOLGT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online