lørdag 30. juni 2012

Sommerkjole på bestilling

Her har jeg sydd en herlig kjole i frotte. Den har raglan ermer med strikk slik at de får en "ballong effekt", stoffet er grønnblomstret bomull. Hjerteapplikasjon med påsydde knapper. Det er faktisk tre knapper, to hvit og en liten grønn. Etter at jeg tok bilde av hele kjolen, sydde jeg på tre små knapper ved halsen. Det syns jeg ble fint! Tok bilde av det etterpå da. Jeg har sydd denne kjolen på bestilling fra ei jeg kjenner, og jeg håper hun blir fornøyd :)
(sorry med dørhåndtaket altså...)


Sommerfrotte og blomstret bomull fra Kreativ
Knapper fra eget lager.
Eget mønster, sydd etter mål
SOLGT 850 kroner

2 kommentarer:

  1. Nydelig Kjole Marte !!! Du har fått frem så mange fine små og store detaljer :)
    Ha en fin sommer ,klem Tone

    SvarSlett
  2. Tuuuuusen takk for den nyyyydelige kjolen min! Brukte den dagen før bryllupet vårt og fikk masse skryt! Veldig behagelig og flaterende kjole!!! <3

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online