lørdag 14. april 2012

Ny damekjole sydd på bestilling

Jeg var veldig fornøyd med den første kjolen jeg sydde, og det er jeg med denne også. Det gikk lettere denne gangen, fordi jeg visste hva jeg skulle gjøre og i hvilken rekkefølge. Hehe, man lærer hele tiden. Denne er i mørkebrun sommerfrotte. Her ble det applikerte hjerter på kjolen og samme bomullsstoff er brukt til å kante ermer og halskant. Tre hjerteknapper sydde jeg også på på brystet. De passet så godt der. Mottakeren ble veldig fornøyd og kjolen satt som et skudd siden jeg sydde etter mål. Det er fryktelig vanskelig å ta bilder av mørkt stoff og uten modell. Den ser litt rar ut når jeg måtte dandere den slik på veggen. Men jeg venter på bilde av kjolen i bruk, så da skal dere få se!



Størrelse: venninne, 42/44 kanskje? 
Mønster: samme som forrige kjole
Stoffer: brun sommerfrotte fra Kreativ, bomullstoff fra Malika og Rosa
SOLGT


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online