onsdag 14. mars 2012

Dåpsteppe sydd på bestilling

Jeg driver med litt annet enn bare å sy klær til gutta. En dame jeg kjenner ville at jeg skulle sy et fint babyteppe til en liten gutt som skal døpes i april. Jeg prøvde meg på lappeteknikk med et nydelig babystoff i guttefarger. Jeg falt sånn for den fine skriften på stoffet, selv om det står på engelsk. Det var så morsomt å sy dette. På baksiden er det myk og deilig microfleece. I hvert hjørne av pleddet har jeg brodert fødselsdato, dåpsdato, fødselsvekt og lengde med den fancy broderimaskina mi. Håper virkelig mottakeren blir fornøyd! Det ble mange bilder her. :)












Størrelse: 83x83 cm
Stoffer: Quilt Patch Lane (USA)
SOLGT


3 kommentarer:

  1. Flott teppe. Og enda finere i virkeligheten. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Synd at bildene ikke gjør det rettferdig. Jeg har midlertidig forlagt fotoapparatet (arg), så det ble mobilbilder med litt dårligere kvalitet.

      Slett
  2. Så fint teppe du har sydd! Stoffene er nydelige. Jeg likte også veldig godt stoffet med skrift på :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online