torsdag 29. mars 2012

Genser med løver størrelse 86

Lenge siden et innlegg her nå, men jeg har faktisk sydd litt. Jeg har sydd mest til gutta i det siste, for de trenger klær som passer fort ;) Denne genseren er til minstemann og i størrelse 86. Den er sydd av frotte med løver på. Frotte er et herlig stoff og sy i, bortsett fra at det røyter noe forferdelig når jeg klipper i det. Utrolig behagelig stoff å ha på seg. Jeg synes det er så morsomt mønster på disse, og ville at gutta skulle ha maken. Kanskje en heldress hadde vært en god ide? På denne genseren kantet jeg i halsen og laget samme åpning som jeg bruker på bodyene, med en knapp i halsen. Det var litt for å være sikker på at hodet gikk igjennom åpningen, og for å se forskjellen på de to gensrene. Syns det ble en fin effekt med måten jeg la opp ermer og nederst.


Størrelse 86
Eget mønster
Støffer: ehhh, husker ikke i farta. Frotte ihvertfall.
Knapper fra Snapsource.
EGET BRUK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online